czwartek, 7 maja 2015

Charlotte Tilbury Light Wonder Foundation 2 Fair

Zaczynamy serię recenzji kosmetyków Charlotte Tilbury. Na pierwszy ogień pójdzie podkład Light Wonder w odcieniu 2 Fair.

CHARLOTTE TILBURY LIGHT WONDER FOUNDATION 2 FAIR

W MAC mój odcień to NC15. 2 Fair idealnie stapia się z moja skórą, kolor jest idealny. Ładnie żółty. Light Wonder na pewno nie zachwyci osoby, które lubią full krycie typu Revlon Colorstay. Podkład ten jest bardzo lekki, krycie jest od małego do średniego, lecz można je budować. Nie przykryje naszych niedoskonałości, trzeba użyć korektora. Jednak to totalnie mi nie przeszkadza. Niesamowicie świetlisty na skórze, ładnie ją rozświetla i rozpromienia. Przyjemnie pachnie. Nie jest to jednak podkład długotrwały i zastygający, trzeba go przypudrować. Jednak ładnie wygląda w ciągu dnia i nie znika, nie robi plam. Koloryt skóry jest ładnie wyrównany i twarz nie wygląda jak maska. Bardzo go lubię właśnie za tą lekkość. Idealny dla osób, które nie mają większych problemów ze skórą. Jeśli lubicie podkłady typu Bourjois Healthy Mix to na pewno się z Light Wonder polubicie.













Przed i po nałożeniu podkładu:



Jak Wam się podoba efekt? Lubicie delikatne krycie czy raczej stosujecie podkłady mocno kryjące? Jakie są Wasze ulubione?

Pozdrawiam,
Lu

19 komentarzy:

  1. Ślicznie wygląda na buzi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. za taka kasę mógłby mieć wieksze krycie :) na mojej cerze by się zupelnie nie sprawdził :(
    ale jakbym miała taka gładka cerę jak Ty... <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No raczej do tłustej cery by się nie sprawdził :( Prawie na pewno... Bo jest dosyć nawilżający i rozświetlający :) Mi akurat to przypasiło, że mało kryje. Ale jak ktoś lubi mega krycie no to niestety bedzie rozczarowany :(
      Ojj, dziękuję :* Policzek jest nieskazitelny, ale za to broda i czoło fe :( Wiecznie mam podkórne gule, zaksórniki zamkniete, które widac pod światło i to mnie mega irytuje :(

      Usuń
  3. Ach gdybym miała taką piękną cerę jak Ty :)... a tak niestety ... mam przebarwienia i krostki i blizny, więc u mnie niestety taki lekki podkład odpada

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, krycie jest bardzo małe, więc nie przykryje większych przebarwień :(

      Usuń
  4. oddaj mi swoją piękną, nieskazitelną cerę! ♥ a ten podkład to już w ogóle czyni ją tak cudną, że nie mogę się napatrzeń!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojeeeeej, dziękuję!!! *.* Bardzo mi miło Wdówko :*

      Usuń
  5. Super :) Mi sie wlasnie podoba takie lekkie krycie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie widać go praktycznie na buzi :) Choruję na ten podkład :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Idealny na nadchodzące dni. Lubię takie podkłady :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, na wiosnę jak ulał :) Mega lekki :)

      Usuń
  8. Super wygląda na Twojej buzi! ale w sumie nie mogę sobie wyobrazić czegoś co by wyglądało źle ;P masz piękną cerę. ^_^ Osobiście sięgam po bardziej kryjące podkłady.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cera szaleje na brodzie i czole :( Zaskórniki zamknięte, które widac pod światło i nie mogę się ich pozbyć.. :( Więc też nie jest kolorowo..
      Dziękuję :*

      Usuń
    2. Poczytaj tą stronkę co Ci podlinkowałam na wizażu, jestem pewna, że coś Ci pomoże i się ich pozbędziesz! :) Cerę i tak masz piękną nawet z tymi małymi potworkami. Szczęście w nieszczęściu że je tylko pod światło widać.

      Usuń