piątek, 23 stycznia 2015

L'Oreal Brow Artist Plumper

Chyba każda interesująca się makijażem dziewczyna słyszała o kultowym już produkcie firmy Benefit o nazwie Gimme Brow. Żel z tyci-tyci szczoteczką, który ma ujarzmić nasze brwiowe włoski i nadać im delikatnego koloru. Chciałabym Wam dzisiaj pokazać świetny zamiennik tego produktu, który pojawił się niedawno w drogeriach. Mianowicie jest to Brow Artist Plumper firmy L'Oreal. Mogłabym się pokusić o stwierdzenie, że jest to nawet lepszy odpowiednik.





Co przemawia za Brow Artist Plumper? Przede wszystkim cena. Za Gimme Brow musimy zapłacić 119 zł za 3g (!), nastomiast jeśli chodzi o Brow Artist, tutaj płacimy ok. 35 zł za aż 7ml! Czyli w Plumperze mieszczą się ponad dwa Benefity! Od razu widać, który produkt się bardziej opłaca.
Ale czy za tak niską cenę otrzymujemy dobrą jakość? Moim zdaniem, zdecydowanie tak. Od zawsze miałam problem z utrzymaniem włosków w ryzach, ponieważ są one bardzo długie. Od kiedy zaczęłam używać produktu z L'Oreal mój problem zniknął :) Kosmetyk świetnie utrwala brwi i sprawia, że są na miejscu cały dzień.
Jeśli chodzi o szczoteczkę, to zamysł jest ten sam, jednak ta z L'Oreal jest nieco większa. Nie przeszkadza to jednak w używaniu i jej rozmiar jest okej.
W kosmetyku firmy Benefit znajdziemy 2 kolory, natomiast w szafie L'Oreal możemy znaleźć aż 3 odcienie: Light/Medium, Medium/Dark i bezbarwny. Ja wybrałam Medium/Dark i jest idealny. Posiada w sobie także mikro włókna, które mają za zadanie zagęścić brwi. Tutaj jednak cudów nie oczekiwałabym.





Tak się prezentuje na brwiach na cieniu do brwi z Inglota 569:



Moim zdaniem produkt jest świetny i pozostanę mu wierna. Jak na razie żaden żel, którego używałam go nie przebił. Znacie ten produkt?

Pozdrawiam cieplutko,
Lu

16 komentarzy:

  1. Niestety jeszcze nie znam, ale chętnie poznam. Teraz mam korektor do brwi Eveline :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo tego z Eveline nie używałam :) Ale ten L'Oreal jest naprawdę godny uwagi, warto przetestować!

      Usuń
  2. Musze go kiedys wyprobowac:) Widze,ze przekonalas sie do kreski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest naprawdę super :) Hah no tak, czasem sobie machnę :D

      Usuń
  3. ooo, nie wiedzialam ze L`Oreal ma taki produkt :) musze go koniecznie kupic i wyprobowac :)4

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie poznam. Miałam maskarę do brwi z Maybelline i kiepsko się sprawdziła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niestety Maybelline nie testowałam, ale ta z L'Oreala jest świetna :)

      Usuń
  5. Kiedy skonczy sie moj zel do brwi z Senny to na pewno wyprobuje ten :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Musze go spróbować! Testowałam wiele takich produktów, ale żaden szału u mnie nie zrobił.Też mam długie włoski i czasami jak ich niczym nie ułożę, to po jakimś czasie każdy jest w inną stronę haha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam z tym problem haha :D Są strasznie niesforne :)

      Usuń