niedziela, 17 maja 2015

Charlotte Tilbury Cheek to Chic Swish & Pop Blusher Love Glow

Dzisiaj czas na recenzję niesamowitego różu Charlotte Tilbury :)

CHARLOTTE TILBURY CHEEK TO CHIC SWISH & POP BLUSHER LOVE GLOW
Dzisiaj parę słów o różu, który dosłownie zawładnął moim sercem. Ten śliczny kosmetyk jest jak wypoczęta cera w puderniczce. Ma bardzo niepowtarzalny kolor - piękny opalizujący róż z delikatnymi, rozświetlającymi cząsteczkami złota. Na policzki nakłada się jak marzenie. Nie robi plam. I trwa, trwa od samego rana do wieczora. Idealnie stapia się z cerą. Nadaje jej blasku, świeżości, rozświetla ją. Idealny na każdą okazję, na wieczór jak i do codziennego makijażu. Jestem tym kosmetykiem totalnie oczarowana. No zobaczcie tylko, jak pięknie się prezentuje!













Na policzku:


I jak Wam sie podoba? :) Jakie są Wasze ulubione róże? :)

Pozdrawiam,
Lu

11 komentarzy:

  1. Prezentuje się bardzo ładnie, chociaż przy mojej ilość róży to sobie go daruję :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja kolekcja też się już powiększa.... :D

      Usuń
  2. Wygląda cudownie! A te kosmetyki sa w ogole juz dostępne w PL?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie :( Można zamówić ze strony Charlotte albo polecam Net-A-Porter :)

      Usuń
  3. Omg pieknie wyglada, idealny kolor dla bladych karnacji, laduje na moja wishliste :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny odcień! Chętnie bym go i ja przygarnęła :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ola, pięknie Ci w takim odcieniu!
    Strasznie podobają mi się Twoje zdjęcia na zakończenie postów! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. masz moze jakies inne produkty Ch.T? bo szukam opini o FACE POWDER AIR BRUSH FLAWLESS FINISH oraz o fluidzie MAGIC
    Caluje

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń